Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

25 November 2011

TUKAR TRANSPORT...

ASSALAMUALAIKUM...


Nak tau cete x???
Lama gile dah aku tak bawak motor...
Dulu masa kat poli ego je yang aku belasah setiap hari....
Tu moto skuter @ auto...kalau motor manual lagi la lama aku tinggalkan...
Baru-baru ni aku decide nak tinggalkan kete kat umah...nak naik transport awam je...
Wee susah gile kalo da lama bawak transport tetiba  tak bawak transport ni...
Macam-macam pikir, esok camane nak kuar??kena bangun awal kalau nak naik bus..Nanti sorang2 naik bus kalo tak de jue..macam-macam perasaan ade & terbayang kesusahan...
Pastu terus decide nak pinjam motor my BF...mula-mula die tak bagi..bese ar risau..lagi2 jalan kat parit king ni adalah jalan yang sangat bahaya kat Johor ni...
Tapi alhamdulillah p kelas pun sekarang, aku da mula naik bus...tak penah kot sepanjang aku belajar ni naik bus...tapi okla ade kawan...kalo takde susah gak...
Da seminggu motor my BF ade kat cn tapi tak penah pun guna lagi...
Petang tadi aku decide nak jalan2 naik motor..best weee dah lama gile tak bawak motor..
Kena perli lagi ngan rumet & housemate 'minah rempit'...dah lama kot diorg tak tengok aku bawak motor...
Terkial-kial jugak la nak menyetat motor ni pastu bawak motor manual..lagi la...
Tapi satu benda aku tak suka bila bawak motor...hujan....
Emmmm tak suka...Nasib hujan sekejap je tadi...

Emmm ok lah take care korang...Saya nak sambung wat keje PSM...

Kepada Julaisah Binti Jasmi,,semoga ayah kau cepat sihat okey...harap takde pape yang berlaku Amin...kepada yang membaca blog ni, sama-sama kita doakan ayah sahabat saya sihat dari menghidap sakit jantung...



'Peace No WAr'


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...