Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

15 November 2011

FITIK REJIMENTEL

ASSALAMUALAIKUM...

Korang paham x maksud entry aku ni..hehehe...saje je wat korang confius kan...aku di 'detail'kan tok fitik messnite YO PALAPAES...so terpaksa la aku p ari jumaat (11/11/11).nasib memang aku balik johor awal kalau x mesti aku tak de mood nak balik kampus...

Tak paham lagi ke??hehehe...bagi sape2 yang dah lepas 3 tahun dalam PALAPES..maka mereka diiktiraf menjadi YO dan mendapat pangkat leftenan muda...so mereka ada majlis messnite bersama sultan untuk meraikannya.so aku di 'detail' untuk membantu2 mereka untuk menjayakan majlis ni...so before hari jumaat tu aku pun tidor la awal...set dalam mind esok kena keje banyak...so kena rehat cukup2.

Pada hari jadi tu, tak de la banyak keje sangat..before batch ni skuad aku cakap banyak keje..kena setup macam2...kali ni sungguh bernasib baik sume dah di 'settle' kan oleh tempat tu..Alhamdulillah...tak banyak keje...makan pun best..makan kat hotel kan...buffet macam2 makanan ade...kejenye bukan banyak pun tapi ade la sikit2 keje kena wat...MESSNITE ni kat Kulai Spring Resort...bestnyer kalau aku kahwin nanti kat dewan ni...ececeh...

Dapat jumpa Sultan lagi uollz..jangan jeles tapi aku tak dapat salam..tengok depan pun jadila kan...hehehe..best2...kitorang memang bernasib baik...dah la tak banyak wat keje masa event ni, lagi la kami dijemput makan sekali bersama2 YO..ingatkan kami ni kena dok luar dewan jekan...

Jom kita layan picta masa kat sana...YOK....



"PEacE No WAr"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...