Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

15 November 2011

NOVEMBER IS MY ANNIVERSARY...

ASSALAMUALAIKUM...

Kat dunia ni macam2 boleh jadikan....kadang2 boleh wat kita hepy,  boleh wat kita teruja, boleh wat kita sedih, boleh wat kita kecewa...macam2 perasaan boleh jadi dalam sehari...terseksa jiwa batin..tapi kita tau ape yang berlaku ade hikmahnya dan menjadi pengajaran wat kita...so tinggalkan yang buruk, tingkatkan yang baik...semoga kita memperolehi hidayah dari NYA...Amin...

Kat sini saje je nak share kat korang sume hadiah anniversary saya...tak terlintas langsung pun akan dapat hadiah ni...tankQ very much ye En. BF..sayang banyak2...

Mula2 cetenyer begini...laptop yang aku sayang wat hal lagi...mula2 dulu tuka LCD pastu motherboard plak...dah hampir seribu duit habis nak baiki..orang kata baik beli baru jekan..betol gak kata orang kalo da rosak, btolkan balik pun nant rosak balik tapi aku still degil...sayang la katakan...baru2 ni laptop aku rosak balik..masuk ni da 3x rosak motherboard...tension gile...dah la keje banyak...mula la nak moody...moody2 pun p dating gak...hahaha...pas2 En. BF cakap nak beli laptop tok saya...mula2 macam xnak, lama gak la bincang2...akhirnya En. BF wat keputusan die nak belikan jugak...pas2 boleh lak gurau begini:

En. BF: laptop ni nanti letak kat hantaran tunang k..
Saya: Biar betol...kan dah guna before tunang.
En. BF: Ala xpela tapi kesian kat sape yang pegang hantaran laptop ni...berat nanti...Xpayah la...
Saya: Yes, kalau x tersenarai kuar barang yang aku nak die bagi masa hantaran...hehehe

Nak tgok x laptop nyer???color pink uallzz..hehehe..(padahal tak minat pun color pink)



"peAce NO WAR"

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...