Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

18 February 2012

BLACK vs WHITE

ASSALAMUALAIKUM...
Cane eh nak cete...problem kecik je pun tapi saya rasa macam big problem....
Ayooo bukan ape malu la ngan color kulit now ni pas habis annual camp, kulit muka berubah terus macam pakai topeng color hitam plak..sepanjang 3x annual camp ni la yang paling terok kot..bukan setakat gelap je malah terbakar kot kulit...ni gara2 wat kubu kat bukit kahang barat la ni...lagi2 cuaca sekarang ni sangat la panas...
Tapi lepas annual camp ni ape yang saya dapat adalah pengalaman yang tak dapat dibeli...walaupun serik & rasa down sangat masa tu tapi bila dah lepas rasa seronok sangat2..
Kalo nak cete pasal annual camp kali ni memang tak habis sehari yang paling penting saya sangat seronok menghabiskan sisa2 hidup sebagai seorang kadet...hehhehe

Jom kita check it out muka saya yang tengah gelap ni macam bulan mengambang kot...nampak biji mata je kot...hahhaha

Ni time before masuk fasa medan...oke lagi kot time ni..
Muka pas annual camp..burn kan...sape cakap tak tu mungkin ade masalah mata ni...
 Ni plak time nak lapor diri kat sekolah...tampal bedak berbuku2 last sekali ade gak budak yang panggil saya 'cikgu hitam'
Pagi2 muka ok lagi kot ce tgok tgahari da berpeluh2 habis bedak berbuku2 tu...
Dibantu oleh pencahayaan semulajadi...


'PeacE NO War'


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...