Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

16 February 2012

TQVM

ASSALAMUALAIKUM...
Saya sangat berbesar hati untuk mengucapkan ribuan terima kasih kat family saya yang menjadi orang kuat dalam majlis saya ni...
Without them hidup saya tak bermakna dan majlis pun tak kan berlangsung....

Nak tau masa majlis tue saya ni macam takde perasaan... tak nervous langsung...member2 sume cakap mesti ko cuak kan padahal  takde perasaan pun time tu...
Tak tau la kalo kawen nanti kan...hehehehhe...
Cuma takut satu benda je masa tu takut cincin tak muat masa nak sarung...Agak lambat jugak la MIL nak sarung cincin...dalam hati debor2 je takut tak muat almaklumla terbeli saiz cincin kecik sikit...huhuhuhuh

Alhamdulillah majlis dah pun selesai...Tanks pada sape yang wish and datang majlis saya..time kasih banyak2...

Ni pic keesokan hari nya saya satu family pegi kenduri kawen jiran yang dianggap rapat jugak di Kg Daching, Selangor...

 
and lastly my luvely family...luv them so much.....

'peACE nO waR'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...