TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

11 October 2011

BILA CIKGU CIKGI BERPOSING...^_^



ASSALAMUALAIKUM...


Bestnyer bila tau 1 kelas nak bergamba..ape lagi masing2 sibok meng'iron' baju la...tapi bese la aku...pakai bese2 je....malas nak menonjol sangat..hahaha...tapi ok la last sem kan...kna la wat gamba 1 kelas...kenangan 1 kelas tapi xbestnya PA kami x dapat join bergamba sebab kna jaga budak DIP exam final...

Tapi boleh plak dijadikan isu memakai kot oleh dak seksyen lain....ntah papela...sukahati kami la...kitorg x kacau seksyen korang, korang jangan la kacau kelas kami...kutuk pun x kami kat kelas diorang...alih2 balik ade hamba ALLAH ni comment 'xperlu pakai kot'...ntah papela suka sangat cari gaduh..kalau la kat dunia ni sume orang wat hal sendiri...xpayah nak menyibok hal org kan bagus...EEEEEEE geram....sori la pada sape yang terasa...^_^


Sebab da cantik2 & ensem2 apelagi bergamba la kami kat kelas dulu..Jom layan....

 
 
 
 
 
 

'PEaCE NO WAr'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...