Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

14 October 2011

PSM IN MY MOOD...^_^

ASSALAMUALAIKUM...

Banyak hari da aku x update blog...Alhamdulillah mood PSM da datang.."YA ALLAH, bagi la kesempatan tok aku menyiapkan PSM2 ni"...AMIN...

Takut siot nak wat PSM2 ni yela kajian aku melibatkan budak sekolah.da la skang ni nak cuti sekolah...Gile x cuak...

Skang ni aku rasa macam 24 jam ni xcukup tok aku, yela macamane eh sumenye taun akhir xkira la akademik ke palapes ke sume kna bagi komitmen.kadang2 terpaksa tutup buku sehari sebab palapes, kadang2 jugak terpaksa lari dari keje palapes sebab akademik.susah jugak la kalo orang yang xpandai bahagikan masa ni..tido kna kurang tapi kelemahan aku tido. aku lebih utamakan tido dari bnda2 lain.kalo tido xcukup automatic main set aku set pnat, ngantok, letih nak wat keje lain...(kalo nak 25 jam, kat Taman U, parit raja),,hahaha..just joking....

Kat cn kot2 Lara caca ngah baca blog aku ni, aku nak ucap kat die tankQ banyak2 cuz bagi aku prezen..nak tgok x ape die bg kat aku??Jeng3


kain cotton bercorak polka dot..t da siap tempah aku update k...TQ lara caca...


Nak tau lara caca siapa???

ni la die lara caca...comelkan kami..hehehe

JOM LAYAN PITCHA GEDIKZ KAMI...

SUSAHKAN KALO CIKGU CIKGI NI SUKA BERGAMBAR...

 

Tanks to T-ra cuz edit pic ni bg cantik sangat kami2 ni...hehehe

Ok la nak tido ngantuk....Assalamualaikum....

'Peace NO WAr'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...