Powered By Blogger

TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

7 October 2011

saY hello to 24 years OLd...OMG

ASSALAMUALAIKUM

5/10/1987 Puan Noriah Binti Hashim telah melahirkan seorang cahaya mata seberat 3.2 kg di hospital Tampin yang bernama Siti Nurhanim Binti Shahar...Saya la orgnya..hehehe

Ceh2 starting ayat xtahan....Alhamdulillah 24 tahun sudah aku dapat hidup kat dunia ni...macam2 dugaan...tapi syukur masih boleh survive lg...

Masa bufday biasanya akan dapat kol free kan...So time 2 la kita akan kol org yang xpnah kita kol kan...bese ar free hehehe..setiap masa tgok list name dalam contact...gayut berjam2...sampaikan housemate p kelas then balik aku still kat pot yg sama baju yang sama...

Tetiba time 2 teringat kat member poly ni...camane eh nak cte..agak sedih la, bak kata pepatah "berat mata memandang berat lagi bahu memikul"..Saje je aku nak cete bia dapat kita sume iktibar perkara macamnie n mensyukuri ape yang kita ade skrang ni..

Kawan saya ni perempuan, die anak pertama dari 7 adik beradik..mak dah meninggal dunia...ayah plak seorang penagih dadah...so skrang ni die la yang bertanggungjawab menjaga adik2 die ni...adik yang last form 1...even die ade sijil diploma dalam bidang hospitaliti pun die tetap bekerja menggunakan sijil SPM...die ni xboleh la klua dari tempat tinggal cuz tanggungjawab kat adik die...setakat keje kat kg even guna dip pun gaji still +800 je..RM 800 skrang ni bape la sangat nak tampung adik2 yang skolah menengah ni...keje pun xboleh nak memilih..skang ni die plak da habis kontrak keje..so tgah mencari keje dekt ngan tempat tgal die..simpati xkorang ngan cete2 cmnie...dapat plak ayah yg xdapat nak membantu keluarga, pandai mintak duit kat anak2 je..Jom la kita doakan kawan saya ni semoga semua urusannya dipermuadahkan...AMIN...

Emm aku xtau la kalo aku ditempat kawan aku ni...blh ke x aku hadapi dugaan hidup cmnie...so kawan2 kat lua 2 hargaila ape yang kita ada skrang...bersyukur dengan nikmat yang Allah bg kat kita skrang ni even xsempurna mane pun hidup kita ni..."tiada yang sempurna di muka bumi ni selain ALLAH SWT"

________________________________________________________________________

Kesempatan ni jugak aku nak ucapkan thanks a lot kat sume yang wish kat aku...Even xpublish bufday kat fb pun ade jgk yang wish kat aku...baru terpk ntah2 xde org ingat bufday aku..Alhamdulillah result yang xmendukacitakan...hahaha


Thanks Mr. K cuz giving me external hard disk ni..Luv u so much la...


And also 3 angel cuz wat suprise to me...


"PeACE No WAR"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...