TAnks For Viewing My Pages...\(^_^)/

20 October 2011

ZOO...

ASSALAMUALAIKUM...

Tension la malam ni bila dapat tau sekolah yang aku nak wat LM (latihan mengajar) da penuh...Nak wat cmane kan da xde rezeki...bia jela dapat kat mane pun...malas nak cara...(SIGN: merajuk...)..hahaha..

Dah2 lupakan bnda 2...jom layan cete aku ni...

Caye x meja study aku dekat ngan zoo...best tau...boleh tgok binatang n free je...xpayah baya2 tiket..kadang2 binatang2 ni wat aksi plak...seronok...boleh release tension...bila penat study je tgok binatang2 ni...da puas tengok baru sambung study balik...syokkk...

X caye???Jom layan picture ni...


COMELKAN???

Aku tengok binatang2 ni pun sayang anak2 'mereka'...knape la manusia ni xcamtu..anak di bunuh, di buang...padahal binatang xde otak pun nak berfikir mana baik, mana buruk...xkan kita nak jadikan binatang sebagai contoh...

Lagi 1 yang aku perasan binatang2 ni sentiasa bergerak dalam kumpulan....xde pun sendirian je kat atas pokok ni...mesti 'diorang' xnak antara 'mereka' kesunyian kan...

Best kan tempat study aku???tapi kalo malam2 takut.....hehehe..^_^...


'PEaCE no WAR'

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...